Inspirasjon og treningssamling lørdag 20. juni

Postet av Skiskyting den 13. jun 2026

Hei. 

Har en sterk motivasjon til å få til ei lita treningssamling lørdag 20. juni på Selbuskogen. 

Tenker trening, lunsj, trening(evt teori dersom dårlig vær), og det vil bli rulleski og skyting. Start på formiddagen lørdag (Kl. 9 eller 10). Varighet ca 3 timer. 

Før jeg planlegger alt for mye, så må jeg finne ut om det er noe interesse blant barna(og foreldrene). 

Ønsker at alle kommenterer om dere kan eller ikke innen søndag kveld kl. 21, så ser jeg om dette er noe jeg kan jobbe videre med. Dersom annet tidspunkt passer bedre, skriv det gjerne i kommentarfeltet. 


3 Kommentarer

Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.