Samlinger for 13-16 år i Midt-Norge
Postet av Skiskyting den 3. jun 2026
Samlingsopplegg for 13-16 år i Midt-Norge, om noen ønsker å delta på samling. Knut fra forbundet fremsnakket den første samlingen 31. mai; har vi noen som ønsker å delta?
Ut fra mine beregninger, så gjelder dette barn født 2014 og eldre.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Skiskyting
MOT-samling i Knyken 19.-22. juni
03.06.2026