Samlinger for 13-16 år i Midt-Norge

Postet av Skiskyting den 3. jun 2026

Samlingsopplegg for 13-16 år i Midt-Norge, om noen ønsker å delta på samling. Knut fra forbundet fremsnakket den første samlingen 31. mai; har vi noen som ønsker å delta? 


Ut fra mine beregninger, så gjelder dette barn født 2014 og eldre.



Logg inn for å skrive en kommentar.